5 FEAR





FEAR
















عکس ترسناک

 

این زن یک عکس سلفی از خود و پسرش در فیس بوک  منتشر کرد اما بعد از دقت به جزئیات عکس نتوانست بخوابد..!

این مادر ۲۴ ساله عکسی از خود و پسرش در فیس‌بوک منتشر کرد اما بعد از آنکه به عکس خیره شد دستی را دید که او را به وحشت انداخت.
این زن در زیر عکسش نوشت:« من با یک دست فرزندم را به بغل گرفتم و با دست دیگرم دوربین را نگه داشتم و مطمئنم دست روی شانه من نه دست من است و نه دست فرزندم». او که به شدت وحشت کرده بود در ادامه نوشت:« خانه‌ای که در آن مستقر هستیم بیش از ۳۰۰ سال قدمت دارد. اولین صاحب این خانه بعد از آنکه فرزندش مفقود شد در وان حمام خودکشی کرد».
این زن در پایان نوشته که این عکس را بعد از حمام کردن فرزندش گرفته است و گمان می‌کند روح این زن در این خانه به انتظار فرزندش نشسته است!

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در جمعه 5 آذر 1395برچسب:,

و ساعت 21:36

دوربین مخفی وحشتناک

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در جمعه 28 آبان 1395برچسب:,

و ساعت 22:21

بازی آنلاین Ouija Board

وی یا یا تخته احضار روح تخته یا کاغذی است که روی آن حروف الفبا نوشته شده و بعضی ها مدعی اند ازطریق آن با ارواح صحبت و آنها را احضار می‌کنند. بعضی‌ها معتقدند "وی‌یا" واقعاً می‌تواند روح را به محل موردنظر بکشاند و انسان به واقع قادر است با ارواح ارتباط برقرار کند و حتی از آنها اطلاعات بگیرد. "وی‌یا" از دو واژه "وی" که به زبان فرانسه به معنای "بله" است و "یا" که در زبان آلمانی به همین معناست، گرفته شده است. وجه تسمیه این وسیله این است که روح اغلب با اشاره به واژه "بله" یا "خیر" که روی تخته نوشته شده، به احضارکننده پاسخ می‌دهد. نظریه‌ها دربارهٔ تخته وی‌یا متفاوت است. برخی می‌گویند این وسیله بی‌نهایت خطرناک است و می‌تواند مدخلی برای ورود ارواح خبیث و ماندگار شدن آنها در خانه ما شود. دسته دیگر از مردم معتقدند "وی‌یا" تنها زمانی خطرناک می‌شود که افراد بی‌تجربه و بی‌اطلاع با آن به احضار روح بپردازند و مدیوم های مجرب می‌توانند از این وسیله استفاده‌های خوبی ببرند و بالاخره دسته سوم می‌گویند وی‌یا هیچ خطری ندارد و ضرری نیز به کسی نمی‌رساند

در اینجا ما کاری به خطرناک بودن یا نبودن آن نداریم در ادامه بازی آنلاینی قرار دارد که تخته ویجا را شبیه سازی کرده و شما میتوانید سوالات خود را از روح بپرسید و جواب های جالبی بگیرید

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در چهار شنبه 26 آبان 1395برچسب:,

و ساعت 23:20

آیا میدانید

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در چهار شنبه 26 آبان 1395برچسب:,

و ساعت 22:45

گرگینه یا گرگ انسان نما آیا وجود دارد !؟

اما مگر نه اینکه به قول معروف «تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیز‌ها»، پس این همه تصویر یکسان از موجودی خبیث و خونخوار از کجا پیدا شده و در نقاط مختلف جهان که الزاما با هم ارتباطی هم نداشته‌اند به طور مشترک رشد پیدا کرده و توسعه یافته است؟ واقعیت این است که اگرچه موجودی به نام انسان گرگ‌نما یا گرگینه نمی‌تواند وجود داشته باشد، برخی از خاصیت‌ها و رفتارهای نسبت داده شده به گرگینه‌ها ممکن است به طور مستقل در افراد بروز پیدا کنند. البته برخلاف خون‌آشام‌ها که اتفاقا براساس برخی قصه‌های جدید‌تر از دشمنان اصلی گرگینه‌ها به شمار می‌روند – که ظاهری آراسته و رفتاری متین و جذاب دارند، گرگینه‌ها هیولاهایی وحشی و خشن هستند و تنها راهی که برخی از داستان‌های جدید‌تر برای کشتن آن‌ها پیشنهاد می‌کنند، شلیک گلوله‌های نقره‌ای به قلب آن‌ها یا جدا کردن سرشان از بدن است. باور به قدرت این موجودات به حدی است که در برخی از مناطق روستایی اروپا و به ویژه در آلمان هنوز هم از واژه گرگ استفاده نمی‌کنند.

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در جمعه 14 آبان 1395برچسب:,

و ساعت 21:41

کلیپ دوربین مخفی ترسناک

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در یک شنبه 2 آبان 1395برچسب:,

و ساعت 22:50

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در شنبه 24 مهر 1395برچسب:,

و ساعت 21:38

موجودات غیر ارگانیک چیستند ؟!

موجودات غیر ارگانیک که از جمله ما آنها را جن ، همزاد و.... می نامیم اینها موجوداتی هستند که در این دنیا زندگی میکنند مثل همانطوری که ما زندگی میکنیم اما با شکلی دیگر و نمی توان وجود انها را منکر شد مثل اینکه یک همزادی بگوید انسانی در این دنیا وجود ندارد .

 این موجودات بسیار علاقه مند به ارتباط با انسانها هستند به این علت که ما در ذات خود با آنها متفاوت هستیم ما انسانها چیزی داریم که آنها ندارند و همینطور آنها امکاناتی دارند که ما نداریم اما چیزی که ما داریم ارزش بیشتری در کائنات دارد و آنها به این دلیل خود را نزدیک میکنند .


 

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در چهار شنبه 14 مهر 1395برچسب:,

و ساعت 22:32

GIF1

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در سه شنبه 13 مهر 1395برچسب:,

و ساعت 23:36

The Grudge

نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در یک شنبه 11 مهر 1395برچسب:,

و ساعت 20:47

درباره ی ما

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 99
بازدید کل : 42577
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 146
تعداد آنلاین : 1

قالب های نازترین

  • کد نمایش افراد آنلاین